Pages

vendredi 27 janvier 2012

Revelion 2012

Cu foarte mare intarziere, o sa marchez si evenimentul sus-citat. Desi planul initial era sa facem Revelionul in Romania in familie, nu am reusit nici de data asta. Ca intotdeauna, am cumparat biletele f tarziu si logic nu am mai  gasit asa cum am vrut noi...asta e!

Ne-am intors din Ro fix pe 31 decembrie, am desfacut bagajele si hop-top in vizita pentru Revelion:) Dupa o repriza buna de somn, Rayane a fost foarte fericit ca il imbracam sa plecam din nou la plimbare, ne-a ajuat si el cu caciula, dupa cum se vede :

Bineinteles, in intarziere, masa ne astepta pusa :

Rayane a fost in elementul lui si ne-a confirmat inca o data talentele lui artisice. Pentru el "litchi" erau baloane bineinteles, ca doar tot rotunde sunt :))..le-a asezat meticulos pe un maner...interesanta idee :d

Micul artist
In cautarea pufuletilor pititi

Nu am facut prea multe poze, dar ne-am simtit bine... :) Pentru Rayane am luat patutul pliabil si a dormit bine mersi in alta camera...bine, nici noi nu am rezistat prea mult, eram praf de oboseala...

Asadar un Revelion dragut la prieteni dragi :).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire