Pages

samedi 7 juillet 2012

La ocean in februarie

Restanta veche...mesajul era deja inceput de o buna bucata de vreme.
Dar cum in ultimul timp nu am mai avut timp sa scriu nimic....chiar daca pozele sunt haioase pentru luna iulie, am scuze, ca-s facute in februarie :).

Avem norocul sa nu stam foarte departe de ocean, deci implicit de plaja (max 1h30). Si am mai avut noroc cu vremea din februarie-martie (mai ales sf lui martie), cand am avut si noi soare mai multe zile la rand, ca acum desi suntem deja in iulie, avem parte numai de ploaie.
Intr-un we am profitat si am dat o fuga pana la Fécamp si Etretat, foarte dragut a fost. Detaliile deja s-au cam sters din memorie, dar raman pozele :

Apus de soare la Etretat

De vorba cu un catelus

Pooooo.............cu pietricelele in apa






 O sa mai urmeze cateva postari scurte de prin iesirile noastre, pana ajung la zi...




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire