Pages

mercredi 17 août 2011

Update cu poze 11 luni

Am cam ramas in urma cu pozele, asa ca o sa incerc sa-mi iau revansa aici cu poze mai recente din ultimele 2 luni.

- pe acasa incercam sa ne ocupam timpul cu mormanul de jucarii adunat, dar care nu mai prezinta interes pentru Rayane, e mai interesant frigiderul, dulapul, imprimanta, masina de spalat etc...
Jucarii ... pentru copii
- cu mancarea avem perioade mai bune si mai putin bune, sau cel putin asa mi se pare mie. Sincer nu pot sa ma plang, sunt convinsa ca mananca atat cat are nevoie si cand are nevoie....cateodata mai cu povesti, cateodata singurel...
Dupa o masa copioasa, putina relaxare nu strica :)
- in ultima vreme plimbarile au fost la ordinea zilei, ceea ce e f bine din punctul meu de vedere, si Rayane e perfect de acord dupa cum se vede
Cu mamaitza la plimbare prin parc

Pasiunea lui rayane -iarba

Cu matusica Cipri la plimbare

- a fost destul de rasfatat cu cadouri in ultima perioada, dar merita, ca doar un flacau are mama :d
Ea este Lala...
- a imbracat prima tinuta traditionala din Maroc - in prima zi de Ramadan. Parea f incantat, a studiat-o bine, mai ales bluzita care era destul de lunguta
In prima zi de Ramadan in tinuta traditionala

Haine de sarbatoare

Chiar imi place sa pozez :))


















- dupa o perioada de concediu al bonei si sejurul mamei mele, am reluat vechiul program....dur, dur la inceput, dar ne obisnuim noi !
Dupa o vacanta de o luna si jumatate in care ma trezeam la 9-10, ce chin  in prima zi cand m-a trezit mama la 8 :(
Cum ultima perioada a fost destul de agitata si ne-am plimbat ceva mai mult, update si cu poze din plimbari :

LA PARIS
Ce bine e aici sus!

Ce m-as mai balaci eu in fantana aia...ca doar e apa muuuuulta :)

La Notre Dame

Tot sus e mai bine :)

Copaceii de langa Turn


Cum toata lumea merge pe jos, si mie imi place sa tin pasul




Pe malul Senei

Dupa ce m-am balacit in fantanile de la Louvre, de langa piramide...m-am udat pana la piele...asa ca tinuta noua imi vine bine

Les Tuileries...prin iarba
LA DISNEYLAND - nu prea are multe poze de acolo. Cand am ajuns burnita, apoi a dormit vreo 3 ore si ceva....deci a ratat o parte din "distractii".
Balonase...oare care-i mai frumos? Mickey......

Decor Indiana Jones unde puteai impusca diverse tinte...Rayane a fost fermecat de toate chestiile care se miscau pe acolo, asa ca le-a admirat indelung

Mami, vreau acolooooo.....

Happy cu Mickey :)

La intrarea in pestera

Focul de artificii

Artificii

Parada Disney



parada Disney 2

La iesire, rayane dormea deja
LA THOIRY (parc + zoo + castel) - nici de aici nu are f multe poze, pentru ca a dormit in marea parte a timpului.


Cu mami si mamaitza, in parcare la Thoiry

Cu mami si tati in plimbare prin parc

Pentru ca dormeam, am ratat intalnirea cu tigrul

Cred ca am atins limita de poze dintr-un mesaj, au mai ramas cateva poze, le pun in seara asta, in mesajul urmator.



2 commentaires:

  1. ce dulce e cretulinul.. mai ales in tinuta traditionala. :)
    Sunt tare frumoase pozele, iar locurile in care v-ati plimbat sunt minunate. :)

    RépondreSupprimer
  2. Multumim mult de tot. Da, pai tinuta traditionala am cumparat-o eu ca sa-i facem o surpriza lui tati :)Iar de locuri, da, dragute dar sa stii ca a fost obositor, prea mult "turism":))

    RépondreSupprimer