Pages

lundi 19 mars 2012

Rayane la asistenta maternala


Tocmai ce am recuperat in dimineata asta cateva poze de la Samira (nounou, dadaca lui Rayane)…poze facute de ea cu telefonul, nu sunt cine stie ce calitate, dar mie-mi plac supermult, il vad pe Rayane in ipostaze pe care eu nu am reusit sa-l surprind.
Asadar sa incepem : 

Nici nu stiu ce varsta exacta avea Rayane in primele 2 poze, dar cert e ca era miiiiiiiiiic :)), sau cel putin asa mi se pare acum. 
Aici dragoste mare cu baiatul cel mic al Samirei, stiam eu ca-i plac la nebunie copii. 
In pozele urmatoare, dupa cum era imbracat Rayane, cred ca pozele sunt de vara trecuta, cand avea in jur de un an...
La joaca cu Sara



 In urmatoarele 2 poze e la un loc de joaca al unui restaurant, stiam ca Samira il mai duce acolo, ma si miram de ce cand trecem prin fata, ne trage mereu inauntru "ballon, ballon", dovada aici :

Fericire maxima printre mingiute...
Mi-aduc aminte cand ziua cand l-a dus acolo, pentru ca l-a dus in timp ce copiii ei erau la scoala, nu le-a zis ca-l duce pe Rayane acolo si ce mai scandal si plansete a avut cand au descoperit ca a fost acolo fara ei :))...

Urmatoarele sunt facute la "relais d’assistantes maternelles". In fiecare saptamana sau cel mult o data la 2 saptamani Samira il duce pe Rayane la "relais", e un fel de cresa unde se intalnesc organizat toate "bonele", activitatile pentru pitici sunt supravegheate de personal calificat. Imi place ideea...

Cu suzy si doudou

la joaca

Aici cred ca de-abia invatase sa mearga, dupa pozitia usor inclinata

Alo, alo, cine-i acolo?

coucou.... 
La joaca cu : Sara, Mohamed Reda si Ismael...Ce poza frumoasa, ce zambete sincere...:) big, big, big like!
                                                                   Ca o mare familie

Urmatoarele poze sunt facute tot la "relais" :

oare ce gust are nisipul? :))
 Printre activitatile interesante de la "relais", la inceputul anului au preparat CLATITE, da cei mici au preparat clatite, din care au si gustat, dovezile aici :





Cam astea sunt pozele recuperate, mie mi-au placut :).

2 commentaires:

  1. frumos tare la relais-urile voastre! :)

    RépondreSupprimer
  2. Multumim Gabi, da, sa stii ca si mie imi place (din ce-mi povesteste Samira). Oricum e bine ca se invata cu colectivitatea, chiar am fost mirata sa vad ca sta cumintel pe scaun, dar daca asa stau copilasii, sta si el:).

    RépondreSupprimer