Pages

dimanche 16 octobre 2011

Sedinta foto in parc

Desi calendarul arata jumatatea lui octombrie, pe aici vremea s-a gandit sa ne faca o ultima surpriza, asa ca in acest weekend a fost soare, desi nu era de tricou pe afara, macar putem spune ca a fost frumos. Si cum am vrut sa profitam de ultimele zile de soare din anul acesta, am zis sa iesim pe afara, prin parc, prin oras...la plimbare prelungita. In program : cumparaturi Auchan, resto japonez, magazine prin oras si apoi PARC. Am descoperit o noua atractie pentru Rayane : comediile acelea colorate care se invart (nu stiu daca au vreun nume, dar la ora asta nu-mi vine nimic in minte). La inceput era mai timid si ii placea sa le urmaresca de departe, dar acum a prins ideea si vrea in ele. L-am dat de 2 ori la Auchan si de 2 ori in centru. I-a placut, mai vroia, dar deja ma lua ameteala pe mine :)). Asa ca la ultima tura s-a dat cu tati :
In comedie, pentu a 4-a oara pe ziua de sambata

Ok, am prins ideea ca ma invart in cerc...ma cam ia somnicul... :)
Rayane a fost foarte incantat mai ales de ultima parte a plimbarii (parcul), inainte dormise bine sa-si incarce bateriile. Nu mai fusesem in parc de ceva timp bun, daca stau bine sa ma gandesc e prima data cand mergem in parcul acela cu Rayane biped :)). Asa ca a profitat din plin de TOT parcul, nu era multa lume, asa ca a avut totul la dispozitie...
A mers in toate directiile, a alergat dupa pasari (bineinteles cum se apropia, ele zburau si el tipa de mama focului) si cel mai haios : a facut pe gradinarul. DA, a adunat o gramada de frunze uscate, le-a plimbat de colo - colo, s-a tavalit pe iarba...dar mai edificatoare decat toate vorbele mele o sa fie ca de obicei pozele. De data asta am avut aparatul cu mine si-am facut pe fotograful. Rezultatele mai jos :




Cu greu il faceam sa se mai uite si in urma, la noi...



Recolta bogata :  muuuulte frunze uscate :))


Si adun si iar adun...


Ii arata lui tati ce a adunat...

Dragoste mare....
Si aici , gramajoara in formare (suzeta de protectie, gura ocupata, nu mai poate baga in gura ce e pe jos...desi cand i se pune pata, o da jos singur)

Singura metoda de a inainta spre iesirea din parc, la tati in carca :))

Dragaleli...

Baietii mei :*

Vine toamna...in parc
Fotograful exersand :))
 La iesirea din parc era un mic teren de joaca pentru copilasi. Cum l-a vazut, lui Rayane i-au stralucit ochisorii asa ca am mai stat putin la joaca :
 Si cum ii place sa se catare peste tot, masina nu face exceptie :
  
Cam asta fu plimbarea in parc, pozele sunt muuult mai multe, dar am selectat cateva de demo :)) Si una de acasa, in exclusivitate cu manechinul unicat Mikey Mouse : 

13 luni si 3 saptamani



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire