Pages

mercredi 5 octobre 2011

Voyage au Maroc

Iata ca am ramas cam in urma cu mesajele de aici, ultimele evenimente povestite dateaza de mai bine de o luna, dar o sa incerc sa-mi iau revansa pe cat posibil. In afara de activitatile zilnice obisnuite, am avut si o saptamana de concediu. Dar mai intai iata programul unei zile obisnuite din timpul saptamanii :
- eu, trezirea pe la 7.30, ma pregatesc de plecare, pregatesc si pentru Rayane tot ce trebuie
-Rayane : trezirea pe la 8, biberon, schimbat si pe la 8.25 plecarea
- 8.30 - 18.30 eu serviciu, Rayane la dadaca,
-19.00-19.15 cina, legume pentru Rayane, apoi o partida buna de joaca
- intre 20.00 si 20.30 : baitza, biberon si somnic pentru Rayane
Concluzia : extrem de putin timp petrecut impreuna in timpul saptamanii :(
Dar sa revenim la lucruri mai frumoase, dupa cum am spus am avut o saptamana de concediu, de care am profitat si ne-am dus in Maroc, unde nu mai fusesem niciodata cu Rayane : ocazia perfecta sa-l cunosca si familia din partea lui tati. 3 ore de avion la dus, 3 ore la intors, nu e mult, dar la dus zborul a fost seara la 19.20, asa ca Rayane a fost agitat la maxim, nici chip sa-l tin in centura agatat de mine. A ras cu toata lumea, a facut ture prin avion, s-a jucat, dar cand venea vorba de stat pe loc, sub nici un chip !!
Ce a facut el pe acolo :
- Decalaj orar de 2 ore, dar Rayane nici o pb, tot pe ora de Franta era setat, la maxim 7 dimineata (ora Marocului) era in picioare!
- a mers la greu, s-a obisnuit cu casele mari unde sa faca ture de colo pana colo...
- a profitat de micile "cadouri" ale familiei : acadele, prajituri, cornuri cu ciocolata etc..... :((((((
- s-a mazgalit la greu, in fiecare zi ii schimbam 3-4 tricouri, dar mereu era murdar !!
- s-a obisnuit sa calatoreasca in masina in brate (si sa faca ture din fata in spate) :))....stiu, nu e de gluma, dar aici in Fr nici o sansa pentru asa ceva.... are scaunelul lui de masina.
A trecut aproape o saptamana de cand ne-am intors, dar parca a trecut un secol, asa ca o sa ma ajut de poze :
Cam singurul apus de soare pe care am reusit sa-l fotografiez...

La joaca cu verisoarele

Pe calut :)

Cu bunicul, nu-i asa ca semanam?

Fotbal cu tati si unchiul

Somnic in masina :)

Cu mami, tati si bunicii...

Ce multa apa, ah, ce chef am de o baitza :))

Of, de ce nu ma lasa tati sa intru in apa? :))

Am dat iama in valiza cu jucarii...

Noua pasiune...la volan

Tot la joaca

A avut o problema cu servetelele de pe masute...sa nu cumva sa stea acolo, jos cu ele ....

Dimineata cu bunicul

Couscous...ce bune e.... :d
Ar mai fi poze de adaugat, dar o sa revin cu un update cat de curand. Au fost 7 zile frumoase, dar din pacate au trecut repede.

2 commentaires:

  1. ce mandru-i tati de baiatul lui. :D
    .. si ce dulce e baiatul lui tati mozolit tot!! :D

    RépondreSupprimer
  2. Da, tati e tare mandru, iar cu mozoleala, asta nu e nimic :))...se poate si muuuuuuuuuult mai rau.

    RépondreSupprimer