Pages

mercredi 5 octobre 2011

10 dinti (sau 12?)

De ceva timp am cam neglijat dintisorii lui Rayane, in sensul ca nu am mai urmarit daca i-au mai iesit altii noi. Bine, nici el nu e f cooperativ, nu deschide gura la comanda si e cam greu de surprins in ipostaze potrivite pentru a-i observa gingiile, mai ales ca urmatorii dintisori sunt mai in spate. Dar acum 2 zile am surprins momentul : mergeam de la masina spre bloc si Rayane radea de zor cu o vecina de la etajul 3, asa ca se uita in sus si gurita era deschisa...si DA, am vazut noutatile : 2 molari sus, de fiecare parte...Desi stiam ca in mod normal primii ies cei de jos, nu am apucat deloc sa verific si jos....asa ca, are mama baiat mare cu cel putin 10 dintisori :d, de acum poate sa mestece mai bine, ca doar baga la maselute :))

Oricum Rayane are o tactica f speciala de a mesteca bucatelele mai tari : se ajuta de manuta si plimba bucatica prin toata gura si pe toate partile, dar nu se da batut pana nu-i vine de hac :))

Asadar, la 13 luni si o saptamana, Rayane are 8 dintisori si 2 molari (sau poate 4, dar cei de jos nu am apucat sa-i vad).

2 commentaires:

  1. multi inainte. fara dureri! Sa scapati repede de eruptiile dentare, ca tare pacatoase mai sunt...

    RépondreSupprimer
  2. Multumim. Deocamdata totul a fost ok, dar atat de bine se fereste sa ma uit la el in gura, ca nici nu sunt pe faza cand ii ies dintisorii :))

    RépondreSupprimer