Pages

mardi 19 juillet 2011

Primul concediu la mare


Primul concediu la mare a venit pe nepregatite (ne-am hotarat cu o saptamana inainte) si a trecut la fel de repede. Sunt atat de multe de povestit, incat nici nu stiu de unde sa incep.

Cateva cuvinte despre destinatie : Les Sables d'Olonne, la 460 de km distanta de noi. Drumul pana acolo, a fost ok, Rayane a fost cumintel, si-a facut de lucru cu mamaitza in masina. 
Din pacate in prima parte a sejurului Rayane a fost cam bolnavior....nici pana acum nu stiu sigur ce a avut : raceala, rujeola....nu stiu, dar bine ca i-a trecut.
Un scurt rezumat mai jos si bineinteles o sa ma ajut de poze, e mai eficienta metoda :

  • Prima seara, plimbare nocturna prin statiune, desi era tarziu Rayane nu a avut somn pentru ca a dormit aproape tot drumul in masina. Asa ca a profitat la maxim de plimarica:
Fericire mare la tati in carca :)

O gustarica pe faleza...

Yupiiiii !!!!
  • Dupa cum am spus mai sus, Rayane a fost cam bolnavior in primele zile....rugeola? raceala? I don't Know....doctorul a zis ca raceala, dar avea cateva simptome de rujeola, nu stiu, oricum bine ca i-a trecut...doar intr-una din zile a stat in casa si nu a iesit deloc....in rest a fost ok. 
  • In prima zi, ne-am pregatit/echipat pentru piscina 
gata, la piscina cu noi !
eram foarte incantati ca o sa intre si Rayane in piscina pentru copii...dar cum socoteala de acasa nu se potriveste niciodata cu cea din targ....Rayane pana la urma nu a vrut in piscina pentru moment. Cand ne-a vazut pe noi in apa, a inceput sa planga, noi am zis ca vrea si el, dar defapt nu....ii era frica ca nu o mai vede pe mami si pe tati :d. Asa ca prima data la piscina, doar a privit, dar destul de putin timp, pentru ca nu a avut stare :d
Cu mamaita, dupa incercarea esuata de a intra in piscina
  • dupa un somnic bun in camera, am incercat si varianta plaja, dar batea vantul, asa ca ne-am limitat doar la plimbarica: 
Cumintel in drum spre plaja
Cu mami si tati pe faleza
               aer curat, plimbarica in carucior, puisorul meu a mai tras un pui de somn si pe plaja :)) apoi ne-am                   jucat putin cu nisipul, desi nu a fost prea convins, cred ca ii era putin frica de nisip:)) am facut                 cunostinta cu o fetita, ce sa mai, suntem baieti mari!
Somnic :)
Hmmm....oare ce mai e si asta?

lopatica e mai buna in gurita decat in nisip, nu cumva sa se murdareasca !

Inspectam cu atentie nisipul....

Buna, eu sunt Rayane ! .... si imi place palaria ta :)
uuuuu.....
Ah, ce bine e la mamaitza

  • In timp ce Rayane a ramas acasa cu mamaitza pentru ca era bolnavior, mami si tati si-au facut de cap (:p)  : plimbarica prin statiune, pe plaja, déjeuner moules, piscina etc : 



Plaja "Les Remblais" in centrul statiunii
Plaja si scarile care duc la "Chez Tonton" - déjeuner "moules"

Spre piscina rezidentei "Thalassa"




Prin centru...














Tati in piscina (cam greu de recunoscut :p)

Thalassa

  • In ziua urmatoare, ne-am facut curaj si am mers la gradina zoologica pe jos, era f aproape de noi.  Rayane s-a simtit putin mai bine, dar tot se vedea ca e bolnavior...Cateva poze de la ZOO :           
O admir pe Sophie la giraphe

Cu tati la zoo

Noi 3 :)

Un mic cowboy

Fam. Sqalli la Zoo

Ingerasul lu' mamica

Yuhuuuu.....

Am gasit de joaca chiar si la zoo

  • In ziua urmatoare (miercuri) am fost la acvariul "Le 7ème continent" de la Talmont Saint Hillaire (la vreo 15 km de unde stateam). Lui Rayane i-a placut f mult la acvariu, dar atractia cea mai mare pentru el a fost un mic bazin neacoperit cu pestisori in care i-a placut sa se balaceasca (inutil sa mai spun ca s-a udat pana la piele :)))
Pestisori  

La balaceala
 



Admirand rechinii

Unde-a disparut mami? a mancat-o un rechin? :))

  • Am mai vizitat si alta statiune care era la vreo 40 de km de unde am stat : Saint Gilles Croix de Vie - dragut, oricum alt stil fata de prima statiune; La inceput am avut impresia ca sunt in Maroc, la Rabat - Les Oudayas, din cauza casutelor pictate in alb si usi/ferestre albastre....dar asta a fost doar o parte din orasel, in rest - back to reality : we are in France :( 
Les Oudayas - french version
Vreau la mami !!!

Saint Gilles Croix de Vie


Hai mami, nu dai o data comanda aia ? :))

Rayane, tati si oceanul


Calareala

Rayane cu tati
In ultimele zile, cand Rayane s-a simtit mai bine am mai facut o tentativa pentru piscina. De data asta chiar a avut mare succes pentru ca nu mai reuseam sa-l scoatem din apa...A fost chiar "botezat" cu totul in apa pentru ca i-a scapat lui tati printre degete intr-o fractiune de secunda si a intrat TOT in apa, dar noroc ca l-a recuperat repede si nici macar nu s-a speriat;) (am zis eu ca e baiat mare :d)
Cu mami si tati in piscina "mare"

noi 3

Invat sa merg in apa :)

ce-mi mai place sa stropesc :d

asezat in colacelul special, admir peisajul

inainte de baitza in piscina

Incantare maxima


La ping-pong !

Asa am vazut eu ca face tati :d

Ce-ar fi sa incerc si cu piciorul?
.......Cam asta a fost pe scurt concediul, bineinteles sunt convinsa ca am omis 1000 de chestii , dar principalul l-am mentionat aici. O sa revin in curand cu noutati;)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire