Pages

mardi 5 juillet 2011

Primele zile de iulie...

A trecut repede timpul si a venit iulie...cu caldurile de rigoare...au fost si 34°C, dar Rayane suporta pentru moment bine caldura....

Si daca zicem iulie, zicem concediu...asa ca am organizat pe ultima suta de metri o plecare in concediu de o saptamana la mare, la plaja aici  (Sables d'Olonne, Vendée). Sunt foarte incantata ca o sa-l ducem pe Rayane pentru prima data la mare, din cate am observat ii place apa, asa ca o sa se balaceasca din plin:). Apropo de apa, oricum l-am inscris din septembrie la "bébé nageur", dar nu mi s-a confirmat inca definitiv inscrierea. Sa revenim la planurile de concediu. Mai e foarte putin, o sa plecam peste cateva zile, pe 9 iulie. Sunt cam stresata ca mi-e sa nu uit cate ceva, plus ca trebuie sa mai facem 1000 de cumparaturi.

O alta noutate : "nounou" Samira e in concediu in iulie, asa ca a venit mama mea sa stea cu Rayane in perioada asta. Ieri a fost prima zi cand au stat singurei acasa, a fost ok, Rayane a cooperat, s-a jucat, a mancat....insa problema cea mai mare a venit in noaptea urmatoare, cand s-a hotarat sa faca ceea ce nu a facut cred ca nicioadata : s-a trezit la 12, la 1, la 2, la 3 si apoi a mai adormit pe la aproape 5 dimineata !!!! INCREDIBIL !!! pentru un copil care dormea de la 8 seara pana la 7 dimineata fara nici o problema sau trezit nocturn....Oare de ce? Am stat si am analizat toate posibilitatile....una din variantele cele mai credibile e ca mama mea a cam stat cu el in timpul zilei cand a adormit si cred ca s-a obisnuit sa stam langa el...dar cu ce viteza??? ca totusi a fost doar o zi....oricum pentru astazi am lasat instructiuni clare : ADOARME SINGUREL!!!!! Sper ca a fost o intamplare si ca nu incepe acum cand e bebe mare sa se trezeasca noaptea!

In rest, ce mai face Rayane nou, acum la 10 luni si jumatate :
- sta singurel in picioare, fara nici un sprijin, timp de 5-10 secunde bune, chiar isi mentine f bine echilibrul, dar cand isi da seama ca e singurel, isi da drumu spre primul punct de sprijin iesit in cale
- merge in picioare tinut de manute, din ce in ce mai bine (simt ca are mai mult echilibru)
- vorbeste de mama focului pe limba lui "blrr...obrer...blre" etc....chiar este imposibil de reprodus in scris ce zice :)) cert e ca se exprima:)
- se da jos din pat singurel : pe burica se impinge incet incet, pana ajunge cu picioarele jos (eu nu am asistat la aceasta demonstratie, dar mi-a zis mama ca a facut-o de mai multe ori)
- daca ma pitesc si il strig sa ma caute, vine unde se aude vocea si chiuie de bucurie cand ma vede. "coucou" - "bau"

si lista se opreste aici, cam atat mi-a trecut acum prin minte, daca am omis ceva, oricum o sa mai revin aici.
Pana atunci Rayane se acomodeaza cu "mamaitza" si noi pregatim bagajele pentru primul concediu. Si ca sa nu uit, pun aici cateva poze de astazi din parc :

La plimbare cu "mamaitza"

Ce-mi place pe topogan !

Yupiii ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire