Pages

mercredi 14 septembre 2011

Si i-am luat si motul !

Desi a venit toamna si "a inceput scoala", eu am cam chiulit de aici :)). Dar aveam o datorie si anume luatul motului de care am pomenit in unul din posturile precedente. Pana la urma ne-am hotarat si i-am luat motul, defapt nu eu :)), ci o prietena buna de aici care se oferise acum ceva timp, si am zis ca daca tot s-a ivit ocazia de ce sa nu urmam traditia....macar atat...
I-am luat motul pe 3 septembrie, la 1 an si aproape 2 saptamani :
Oare ce-mi face mami aici?

Asa deci....fiti atenti la mine !!!
Eram eu stresata sa nu se vada gaura unde ii ia motu, dar chiar nu se cunoaste deloc, la carliontii lui....iata ce am luat din mot :
Trebuie sa gasesc neaparat o metoda sa lipesc cumva motul pe o moneda ceva, dar se zice ca e bine pe moneda de argint si nu am de unde sa scot asa ceva acum...stiu eu ca aveam acasa la mama mea un banut din stramosi si tare mult mi-ar place sa-l folosesc pentru Rayane, asa ca tb sa mai astept putin...
Lui Rayane zic eu ca i-a placut mini-party ul pentru mot, desi nu a avut copii invitati :(, a primit cadouri : hanuite, jucarii cat cuprinde....in rest bineinteles ca i-a facut placere ca a fost centrul atentiei. A fost f incantat si de tortuletul lui, care desi a fost fff ROZ, a fost delicios !!
Tananamm.... LA MULTI ANI !!!!!
Hm, de-abia astept sa scormonesc prin el....
In actiune...nu a mancat el f mult, dar a fost atras de culoare ;)
Bineinteles ca am aplicat si traditia cu tava, sa-si aleaga obiecte ca sa vedem ce o sa fie in viata...eu sincer nu cred deloc in asa ceva, dar am facut, ca a fost f funny, desi nu a inteles el care e treaba. Si desi a avut de toate pe tava, el normal ca a ales ceva pe ce nu pusese mana niciodata : carti de joc, surubelnita, sticluta de vanilie, condimente etc..
Hmmm....ce interesante sunt toate...dar oare ce nu cunosc eu de aici? ca doar tb sa explorez lucruri noi :)
Cu jucarioarele noi

Bravoooo !!!!

:)))) cu gura pana la urechi...
Deci zic eu ca i-a placut, desi nu a inteles mare lucru , dar important e ca a fost centrul atentiei :) Eu ce pot sa zic? Ii urez din toata inima sa fie asa fericit cum e in pozele de mai sus, mereu cu zambetul pe buze si iubit de cei din jur!

Te iubim mult mult mami !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire