Pages

samedi 3 septembre 2011

Primii pasi si independenta

Au trecut cateva zile si acum mi-am dat seama ca am uitat sa notez aici un MARE eveniment : Rayane MERGE singurel. Daca de vreo 2 saptamani facea cativa pasi singurel, de 2 zile (31 august) merge singurel in picioare. Se opreste, schimba directia, ia jucarii de pe jos, se plimba dintr-o camera in alta...si ce-i mai place !
Dar tot stau dupa el, in spatele lui, ca mi-e sa nu cada :))... si are obiceiul, cum ma vede ca sunt in spate, isi da drumu pe spate :))....dar oricum merge binisor singurel. In general trebuie sa aiba cel putin o mana ocupata, daca nu amandoua, trasporta obiecte de ici colo...Ce sa mai are mama un pui INDEPENDENT! :)
O sa revin cu un update cu dovada, nu am apucat inca sa fac poza/video.
Update
13 sept 2011

Oare ce jucarie sa-mi aleg?

Asadar a mers la 1 an si o saptamana :*:*:*

Te iubim puiule mult !!!

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire