Pages

lundi 25 juillet 2011

Update 11 luni

A mai trecut o luna si din pacate nu am avut timp sa updatez mesajele cu ultimele noutati din viata prichidelului meu. Sunt deja in intarziere, pentru ca are deja 11 luni si 4 zile:). Dar cum niciodata nu e prea tarziu, iata lista mai jos :
- a trecut cu bine peste o perioada in care a fost mai bolnavior...pana la urma cred ca a avut varsat de vant...bine ca a trecut cu bine...ca la un moment dat aveam impresia ca nu sunt in stare sa ma ocup de el, sa-l tratez sa-i treaca o data, nu mai zic ce mustrari de constiinta imi faceam....
- i-a placut in mini-concediul de la mare. I-a placut f mult in apa, in piscina, drept pentru care acum la baitza umple toata camera de apa, ca doar a invatat sa se balaceasca cum trebuie. cateva cuvinte despre concediu am scis in postul precedent, asa ca nu o sa revin cu detalii aici.
- nu merge inca singurel in picioare, dar are din ce in ce mai multa stabilitate in picioare, se tine singurel, pune cativa pasi , dar apoi isi da drumu in bratele noastre.
- "vorbeste" pe limba lui, cu intonatie; ma chinui sa inteleg ce vrea sa spuna, dar nu prea-mi iese :(
- se cearta cu el insusi in oglinda :))...se duce singurel la oglinda, se ridica in picioare si incepe sa vorbeasca rastit cu imaginea lui din oglinda...e tare haios :))
- ii place la nebunie sa fie in centrul atentiei, ...cred ca e valabil pentru toti copii de varsta lui:)...mai ales acum are si cine sa-l bage mai mult in seama : mamitza si matusica Cipri ;)....care stau ziua cu el.
- am observat ca ii place din ce in ce mai mult sa fie independent, sa verifice el tot : daca ii dau ceva de mancare sa guste, nu ia in guritza pana nu pune el mana, ia in mana si duce el la guritza :)...
- ii place sa faca inspectia peste tot, prin toate camerele, toare coltisoarele.... intr una din zile l am gasit in masina de spalat :)))...;statea in genunchi cu manutele inauntru si bagat aproape tot inauntru....invartea de zor si era f incantat de realizarea lui. Asta dupa ce in una din zilele trecute m-a asistat cand am bagat rufe la spalat si i am aratat cum se invart apoi.
- in parculetul pentru copii cel mai mult ii place pe topogan....e preferatul lui
- are o atractie deosebita pentru frunze, flori....are o abordare strategica : intai cu un deget, apoi cu doua, apoi cu toata mana direct in guritza :).
- ii plac in continuare f mult copii : intr una din zile a facut cunostinta in parc cu o fetita de o seama cu el : a mangaiat o pe fata, pe par, a luat-o de manuta, ce-a mai alergat in 4 labe dupa ea :))...

Cam atat pentru moment, o sa revin cu poze in curand !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire