Pages

mardi 14 février 2012

Prima tunsoare

Dupa foarte multe ezitari, intr-un final am facut-o si pe asta : i-am mai taiat din bucle.
La inceput am fost foarte reticenta la ideea asta, toata lumea imi zicea cand il tunzi? dar nu ma induram. Totusi in ultima perioada mi-am dat seama ca ar fi cazul sa mai scurtam din par.

Buun, dar unde? cine? cand? cum sa facem sa stea? O mie de intrebari in mintea mea, cautari pe google, comparari de saloane specializate pe tunsul bebelusilor, a copiilor mici, sunat, cerut informatii etc...si pana la urma am rezolvat toate dilemele astea foarte simplu in 5 minute, acum 2 seri dupa baita de seara : l-am tuns eu!

Nu a fost nimic premeditat, nici eu cand am inceput sa-i fac baie nu m-am gandit, dar asa mi-a venit, mi-am facut curaj si gata! tunsulici !Nu am tuns f mult bineinteles, doar asa varfurile, sa nu mai stea in toate directiile...

Rezultatul zic eu e multumitor, noroc ca Rayane are parul ondulat si chiar daca nu ar fi uniform pe alocuri, nici nu se baga de seama! Nu am prea multe clisee cu noul look, dar dovada aici :


E mai bine asa, i se vada fata mai bine!

Bineinteles ca o sa-l ducem si la salon, dar totusi acum zic eu este prea mic sa stea cuminte la tuns, asa ca pana atunci, mai exersam acasa. Ca si lui i-a placut. Am pastrat buclele tunse, bineinteles, se uita foarte mandru la el si apoi se mangaia pe par;)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire