Pages

dimanche 12 février 2012

La zapada

Dupa cat de "dulce" se anunta iarna asta, nu credeam ca o sa vedem zapada pe anul asta pe aici. Dar uite ca ne-am inselat. A venit si zapada, a venit si frigul...suntem in plina iarna, dar de-abia astept sa vina vreme mai frumoasa! Sambata trecuta cand ne-am trezit era totul alb, asa frumos...asa ca dupa-amiaza am iesit putin cu Rayane pe afara, sa faca si el cunostinta mai bine cu zapada, ne gandeam ca nu cumva sa ratam ocazia, dar nici o sansa...ca asa de frig a fost incat nici pana acum nu s-a topit...bine atunci era pufoasa si "proaspata". 

Am fost curajosi ca am iesi afara, dar frigul ne-a trimis mult prea repede in casa, vroiam sa mergem intr un parc, dar totul era pustiu, si un friiiiiiiiiiiiiiiiiig, asa ca ne-am intors destul de repede la caldurica. Insa nu puteam rata ocazia sa fac cateva poze, bineinteles :



Poza de familie :)

Ghindocul meu mic

Rayane participand activ la curatirea masinii :))


Bineinteles ca nu a ratat ocazia sa guste "chestia asta alba"... :))



Zapada mai e si acum, dar entuziasmul a fost mare la inceput, acum deja asteptam vremuri mai calde. Astazi de exemplu, Rayane a vrut sa faca pe viteazul si si-a scos manusile afara si bineinteles ca la prima cazatura a intrat in contact cu zapada rrrrrrreceeeee...ce mai plansete...apoi in masina tot drumul ne-a explicat de zor cu manutele cazatura..impresionat mititelul :).

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire