Pages

vendredi 12 août 2011

Rasfatatul lu' tati

Dap, printisorul nostru a invatat sa detecteze orice urma de slabiciune si sa profite de ea la maxim. Doamne fereste, nu o zic cu rautate, dar ma si amuza cand ma gandesc...
In ultimele luni, A. (tati) a petrecut mai putin timp cu el, doar in week-enduri, in timpul saptamanii fiind in deplasari. Si Rayane desi e mic, sincer ii simte lipsa f mult...Cand il vede in we, parca l-ar manca din priviri, il urmareste peste tot si vrea numai la el in brate.
Duminica trecuta, din motive intemeiate, Rayane a ramas singurel cu tati acasa de pe la pranz pana seara. S-au impacat f bine mai ales ca tati i-a facut toate poftele : numai in brate unde vrea el, s-a jucat cu ce a vrut etc...
Consecinta : -> luni a fost un smiorcait pentru ca vroia numai la bucatarie sa se joace la frigider cu magneteii, in biblioteca sa dea jos tot ce-i iese in cale...ce mai jucarii, ce mai masinute, etc....da-le-n colo de jucarii, ca doar sunt mai interesante obiectele adevarate :).I-a trecut a 3-a zi.
Aseara cand a ajuns tati acasa pe la 10, bineinteles ca Rayane nu dormea...ce s-a mai bucurat cand l-a vazut! direct la el in brate, ii explica de zor lui tati "brmmm, brmmmmmmm....." si-l ducea la usa...adika :"hai, ce mai stai, laa plimbare :)". Au urmat tururile de rigoare pe la frigider, magneti, biblioteca, peste tot....
Apoi bineinteles ca s-a facut tarziu, dar somnic pauza.....plangea ca ars cand il puneam in patut, nu se indura sa se desparta de bratele lui tati, desi era obosit mort. A adormit cu chiu cu vai pe la 00.20 cred...
Of, Of, ce ti-e si cu rasfatul asta :)) nu sunt nici eu pentru a-i pune limite copilului cand nu e necesar, il las sa exploreze tot , dar in limite acceptabile:).
Ah, si am uitat sa pecizez ce a mancat printisorul nostru sambata : i-a dat tati Chipsuri !!!! Am crezut ca mor cand am auzit, bine ca nu au fost prea multe;)
Asadar avem un rasfatat mic :) 

2 commentaires:

  1. :)) chipsuri?? ... cred ca era, in stare sa urlu de ma stia tot cartierul la auzul unei asemenea vesti. :P ... dupa care ma calmam si imi dadeam seama ca nu ii pot tine intr-un glob de cristal. :P

    RépondreSupprimer
  2. O da, chipsuri, ai auzit bine, si eu am avut un soc atunci cand am vazut punga pe jumatate (bine ca era una mica) :))...dar asa cum zici si tu, nu ii putem tine intr-un glob de cristal pana la adanci batraneti...oricum i-am explicat apoi lui tati de ce nu sunt bune chipsurile la o varsta asa mica..asa ca piciul nu va mai gusta chipsurile in viitorul apropiat ;)

    RépondreSupprimer