Pages

lundi 30 avril 2012

Pe afara...

In tara asta minunata :)), unde deviza este "métro, boulot, dodo" (metrou, serviciu, somn) eu am norocul sa lucrez f aproape de casa (max 10 min cu masina, nu este valabil si pentru iubitul consort care face intre o ora si jumatate-doua ore pana la serviciu...). Langa zona industriala unde lucrez este un parc mare cu lacuri si jocuri pentru copii. Nu iesim foarte des acolo, pentru ca avem altele mai micute mai aproape de casa, dar am fost cu Rayane de vreo 3-4 ori acolo. 

Intr-una din putinele zile cand am stat cu el acasa (bona in formare) trebuia sa ajung neaparat la serviciu pentru o jumatate de ora. Solutia a venit de la o prietena care s-a oferit sa ramana cu Rayane. Usor de zis, mai greu de facut, pentru ca el acum a crescut si e cam lipit de mine:))...dar daca are o activitate placuta, uita si profita de moment. Asa ca am zis ca cel mai bine e sa ramana in parcul de langa serviciul meu, bine inteles ca la inceput a plans putin, dar i-a trecut repede.


Suparici ca mami m-a lasat :(
In spate se vad 2 turnuri, putin mai in fata e serviciul meu :)

A uitat repede de mine, cand a vazut lacul...activitatea preferata "pooooouuuuuu"

Toate bune si frumoase, mai ales dupa ce m-am intors si eu...am petrecut un moment frumos cu prieteni dragi ... :)
 Are mama baiat mare care urca si se da singur pe tobogan.

Zambaret

Gasca cu papuci




Rayane proband pantofi...
Am revenit in parcul cu pricina si azi, dragut dar friiiig si vant :(. Fotograful a fost in forma, asa ca pun aici dovada :))

 La cules de floricele









 Dupa alergatul din parc, a venit repriza de joaca de acasa...Dragoste mare cu "ursuletul" urias:))...mai are si un elefant de aceleasi dimensiuni, dar nu l-am prins in poza.




Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire