Pages

lundi 17 septembre 2012

2 ani

Anul acesta ziua lui Rayane a picat in timpul sejurului in Romania. Nu am avut cum sa-i organizam cine stie ce pentru ca nu aveam pe cine invita. In schimb am fost la un resto dragut in Buzau impreuna cu parintii mei, Cipri, Teo si Maria, asta asa mai mult pentru noi, adultii, ca nici loc de joaca nu aveau acolo. Apoi tortul am preferat sa-l taiem la Plescoi, sa fim cu totii. Oricum Rayane s-a descurcat cu joaca, atat timp cat are pe unde alerga, totul e ok...
Primul cadou a fost de la o matusa de-a mea pe care am vizitat-o la Magura. A fost incantat de jucarioara, mai ales ca scoate tot felul de sunete de animalute : 
 
La restaurant Rayane a fost cumintel pentru ca a mai nou are o pasiune : aranjatul masinutelor pe masa, asta il tine ocupat, nu la nesfarsit bineinteles, dar o buna bucata de vreme...



 Tortul am ales sa-l taiem acasa, sa fim cu totii :


 Bineinteles a urmat o partida serioasa de joaca cu "Ato" (Teo), cu un Rayane plin de energie:
La multi ani puiut inca o data !!!

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire