Pages

jeudi 5 janvier 2012

In Poiana Brasov

Cat de mult mi-am dorit sa vad zapada pe anul asta! Avand in vedere ca aici in Franta au fost temperaturi destul de ridicate pentru sezonul rece, nici o sansa pentru zapada. Asa ca era pacat sa nu profitam in Romania. Dar nici acolo nu am gasit oriunde....dar spre norocul nostru in Poiana Brasov chiar era zapada....
Zis si facut, din putinele zile pe care le-am petrecut acasa, una am dedicat-o in intregime muntelui. 
O sa las sa vorbeasca pozele, cuvintele nu si-ar mai avea rostul :




























Superb, mie mi-a placut la nebunie ! Pacat ca nu a fost decat o singura zi :(

Rayane a fost tare cumintel, a dormit aproape tot drumul la dus, la intors deloc, dar a dormit in carucior infofolit bine...oricum era si pacat sa nu profite de plimbare :). Mai greu a fost cu el pe la restaurante, unde a facut o pasiune din a face turul meselor, a zambi la oameni, a arunca cu mingea pe mese si in farfurii...

Oricum a fost o zi frumoasa, dar destul de frigut afara, mai ales ca noi nu eram deloc echipati pentru zapada...

2 commentaires:

  1. La multi ani!! :)

    Ati avut niste sarbatori tare frumoase!

    RépondreSupprimer
  2. La multi ani si pentru voi !
    Da, chiar a fost o super sapatamana de vacanta !

    RépondreSupprimer