Pages

samedi 21 janvier 2012

Anniv' 28

Este tarziu, pic de somn, dar parca nu am mai scris nimic de ceva timp si atatea s-au intamplat... Ieri am mai adaugat un an la varsta mea mirifica, in curand o sa schimb si prefixul.... ce mai trece timpul! Parca nici nu-mi vine sa cred!!

Ce-am facut de ziua mea? Pai nimic deosebit, dar am alergat in stanga si-n dreapta si eu acum facand bilantul, parca-mi vine sa ma mir de cate am facut.. nu am lucrat, mi-am luat liber dar programul a fost incarcat avand in vedere ca in seara asta aveam invitati si eu nu facusem nimic :)). Oricum totul e bine cand se termina cu bine....

Rayane a fost cam obosit si a dormit pe la 9h30, nu a profitat de toata distractia...dar a fost un scumpic si un cuminte bineinteles ! :)
Rayane cu mami la 28 de ani :)
Inainte de "atac", masa era cam goala, dar dupa ce s-a umplut nu am mai avut timp de poze :))
Fiind pe post de gazda, de data asta nu am apucat sa fac poze mai deloc... dar o sa -mi iau revansa in post-ul viitor:). Noapte buna !

2 commentaires: