Pages

samedi 24 décembre 2011

Micul artist

Ce pompos suna:))
Cert e ca desi eu nu prea am avut timp sa ma ocup de asta, bine macar ca s-a gasit cineva sa aiba timp :d Multumiri aici Samirei si educatoarelor care au dirijat activitatile :). Ideea e ca Rayane e la "dadaca" cum s-ar zice,  dar totusi o data pe saptamana merg la "gradinita"...ma rog, nu e gradinita, e un fel de centru al dadacelor care e dirijat de persoane calificate in puericultura....of, nici nu stiu cum sa explic (probabil e devina ora tarzie :d)
Daaa...si aici au loc tot felul de activitati adaptate varstei.... ce sa o mai lungesc atata, adaug mai jos rezultatele, de cand am zis ca le fac poza, de-abia acum am reusit:d
Prima capodopera la 1 an si 2 luni

Pestisorul nazdravan, la 1 an si 3 luni
 Preferatul meu e cadoul lui de Craciun pentru noi : un globulet SUPERB !!! bineinteles a fost si ajutat banuiesc, defapt mai mult ca sigur, dar e si manuta lui acolo! Me happy !



Rayane artist :))
Imaginile au facut mai mult decat o mie de vorbe, asa ca "noapte buna, puisor"

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire