Pages

samedi 24 décembre 2011

Ce mai face Rayane in Ajun de Craciun

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris despre evolutia lui, dar hai sa pun "pe hartie" ce mai e nou :
  • Raspunde la "Comment t'appelles-tu?" -> "Aya"...e departe de numele lui, Rayane, dar tot e ceva.... 
  • Escaladeaza tot ce ii iese in cale - dovada in post-ul precedent
  • Cand e certat, fie plange, fie devine serios si ne loveste cu palmele; imediat dupa, vine si ne da pupici...
  • A invatat sa arunce lucrurile nefolositoare la gunoi. Bine ca mai face si erori : in seara asta am gasit telefonul in gunoi. Noroc ca am avut nevoie de el si am sunat si am mers dupa sonerie, ca altfel il aruncam :))
  • Ii pupa pe toti cei dragi lui...
  • Alearga peste tot (si cand zic alearga, chiar alearga :)))...un lucru pozitiv  : nu mai cade atat de des :)
  • Jucariile preferate : baloanele si masinile si bineinteles toate chestiile adevarate de genul : telecomanda, telefon...
Sigur mai sunt muuulte,dar e tarziu , ma duc la nani ca maine avem avion. Mergem ACASA!!!!! Youpiiii!!!! de-abia astept...Rayane o sa fie printisorul rasfatat peste tot...clar...Dar de-abia astept !!


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire