Pages

lundi 12 décembre 2011

"Ce grea e viata" dimineata

Desi pana de curand ma puteam lauda ca Rayane avea orarul de somn perfect adaptat in timpul saptamanii, se pare ca in ultimul timp nu mai este atat de matinal ca inainte si prefera sa doarma ceva mai mult de dimineata. Incet-incet am inceput sa ajung la serviciu cam tarziu :)), Rayane nu prea se mai trezeste singurel si trebuie sa-l trezesc eu in ultimul moment ca mai devreme nu ma indur. Cateodata e mai usor, atunci cand intru in camera ma simte si se trzeste singur, dar cateodata doarme bustean, chiar daca fac zgomot. 
Dovada mai jos :

Cum sa ma indur sa-l trezesc?
Saptamana trecuta a facut febra destul de mare si joi am stat eu cu el acasa. Surpriza : trezirea la 11 !!!! Si ca sa nu zicem ca a fost un eveniment izolat, sambata la fel s-a trezit pe la 10.45 :). 
Bine, bolnavior fiind zilele astea a dormit destul de mult si ca urmare acum la ora 2 noaptea ii ardea de joaca. Noroc cu el, ca am scris  si eu aici un mesaj rapid.
Somn usor puiut !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire