Pages

vendredi 11 novembre 2011

No more suzy

Pana acum Rayane folosea suzeta pentru somnic si cateodata in masina cand era smiorcait, obosit...in timpul zilei nu prea i-o lasam. Desi inainte sa o folosim nu eram adepta suzetei, nu pot sa zic ca ma deranja foarte tare pentru ca nu o folosea excesiv. Mi-am pus pana acum de cateva ori intrebarea : pana cand? nu de alta, dar sunt oripilata cand vad pe aici pe strada copii mari de 4-5 ani cu suzeta in gura !!! oricum zisesem eu...maxim pana pe la 2 ani. 
Ritualul de seara : baitza, biberon in patut , apoi tetina si somnic. Numai ca aseara nu a baut prea mult laptic. Desi aveam tetina in mana, pregatita sa i-o dau, nu i-am dat-o, m-am gandit ca se smiorcaie si vin si-i mai dau laptic, asa ca am iesit din camera cu tetina cu tot. Stau, astept : surpriza, nici un zgomot! nici macar nu a cautat tetina, NIMIC...stau si astept totusi in fata usii lui, dar liniste totala. Ma asteptam sa se trezeasca noaptea, dar deloc : un somn perfect pana la 9 dimineata !Asadar sunt fericita sa aflu ca somnicul lui nu depinde de tetina ! 
Desi nu a fost deloc premedidat din partea mea, ma gandeam de dimineata, ce ar fi sa renuntam complet la tetina? Asa ca am incercat somnul de pranz fara tetina si surpriza si de data asta : nu a cerut-o, nu a plans, a adormit cumintel:). 
Oare sa fie asa de simplu? Parca nu-mi vine a crede...dar atata timp cat el chiar nu manifesta nici un interes pentru plasticul asta..De ce sa i-l mai dau?
Pana un alta...no more suzy ! :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire