Pages

lundi 21 novembre 2011

Bébé nageur

Parca scrisesem in unul din posturile precedente ca am inceput de curand sa-l duc pe Rayane la inot ("bébé nageur" se numeste aici). E o activitate special conceputa pentru bebeii mici (incepand de la 6 luni), nu e inot propriu-zis, e mai mult o familiarizare cu apa, cu jocurile in apa etc.
Sambata asta, am reusit sa-l mobilizam si pe A. sa mearga cu noi la piscina. De ce spun ca am reusit sa-l mobilizam? pentru ca sedinta de inot e cam dimineata, la 8.40 :d, dar pentru Rayane asta nu e o problema, pentru ca oricum el se trezeste la timp. In general merg doar eu cu el, dar de data asta l-am dat jos din pat si pe tati. Si Rayane a contribuit la greu : mii de pupici calare pe tati, vorbit de zor, i-a dus pana si pantofii in pat :))
Asa ca am profitat de sedinta de inot in 3, sa iau aparatul foto, sa fac cateva poze, pentru ca in zilele cand merg doar eu cu Rayane imi e imposibil sa mai fac si poze...
Iata dovada cu se intampla pe acolo :







Flagrant : dupa cum se vede in toate pozele Rayane are un balon in brate! Trece prin perioada "ballon", ar si dormi cu baloanele in pat daca ar putea.
In total am avut la inceput de an scolar 30 de sedinte "bébé nageur", le putem consuma pana in iunie-iulie 2012. Am fost pana acum de vreo 5 ori cred, dar oricum mai avem timp...ideea e ca lui Rayane ii place in apa, asa ca de ce nu?
Cam atat, cu poze recente si noutati o sa revin in curand.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire