Pages

vendredi 17 juin 2011

Din urma ... sarcina

Asa cum am scris aici, o sa încerc sa scriu din urma cateva povesti astfel incat sa ajung la zi cu "jurnalul". Asa ca o sa incep cu perioada dinainte de bebe, perioada sarcinii.


Pot spune ca sunt printre mamicile norocoase care au avut o sarcina normala si usoara, fara probleme si complicatii. In afara de oboseala de la inceputul sarcinii si senzatia de caldura care m-a insotit pana la nastere nu am avut probleme.

Totul a inceput cu dorinta noastra de a avea un copil, nu stabilisem un "planning" pentru facut bebe, dar ne doream un copilas. De la aceasta dorinta exprimata de amandoi si pana la momentul in care ghemotocul a inceput sa creasca in mine, nu a trecut mult timp. Nu o sa uit niciodata dimineata in care mi-am anuntat sotul ca o sa avem un bebe. Defapt nici nu a fost nevoie sa spun nimic, imi aduc aminte si acum : doar l-am strigat, s-a uitat la mine si a exclamat cu ochii plini de bucurie : "c'est vrai?".

Data presupusa a inceputului sarcinii : 19 noiembrie 2009 / Data prevazuta a nasterii : 19 august 2010. Sarcina fara complicatii si probleme, in care am profitat din plin de senzatiile minunate ale maternitatii : primele miscari ale lui bebe, primele ghionturi si picioruse ... sincer nu exista cuvinte pentru a descrie senzatiile minunate pe care mi le-a oferit ghemotocul inca de cand era in burtica. O sa pun cateva poze pentru a marca perioada de timp, apoi o sa continui cu nasterea...

Prima poza cu Rayane in burtica mea, prima ecografie...un moment de neuitat
La vreo 4 luni


Cu o luna inainte sa nasc

Cu vreo 8 zile inainte sa nasc

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire