Pages

mardi 21 juin 2011

10 luni

Da, scumpetea mea cea mica fix intr-o ora si jumatate va face 10 luni. Nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul...deja are 10 luni. Uitandu-ma la pozele din primele luni, imi dau seamna cat de mult s-a schimbat omuletul meu cel mic. Deja nu mai e chiar bebe, bebe mic...are alura de baietel :d, dupa cum se vede in poza de mai jos.
Rayane la aproape 10 luni...incercand sa escaladeze o "bariera" de perne si paturi:p
Ce facem noi la 10 luni?(mai precis ce face Rayane la 10 luni)
  • de vreo 3 saptamani merge de-a busilea. La inceput mai timid, ca o broscuta, cu ambele picioare de o data, dupa 3 zile a prins viteza, are "tactica" sa traverseze salonul in 3-4 secunde.
In prima zi de mers de-a busilea, incercand sa inteleg "tactica" de inaintare
Dupa vreo saptamana, am devenit expert in mers de-a busilea
  • spune "ma-ma", "ma ma ma", cand e obosit si vrea in brate sau pur si simplu cand are chef de alintat in brate la mami
  • spune mai multe silabe : da-da, la-la, pa-pa (doar de cateva ori si fara directie pentru tati, dar incet incet prinde el ideea)
  • ii place sa mearga in picioare cand il tine mami de manute. Se tine in picioare singurel nesprijinit de nimic. sta mai mult timp in picioare singurel, pe langa canapea
In picioare singurel, sunt f atent la telefonul lui mami
  • incearca sa-l imite pe tati (l-a vazut dand cu capul in minge), asa ca si el se pune de-a busilea, se duce dupa minge si da cu capul in ea :))), ca un mic tauras :))) . asta cand nu incearca sa o "manance"
Oare imi incape-n gura? ca tare e colorata si as vrea sa o gust putin :d
  • nu mai are stare, vrea mereu sa mearga in picioare (asta de vreo 3 zile incoace)
  • se joaca pe covor, dar "jucariile" preferate nu mai sunt adevaratele jucarii, ci telecomanda, telefonul, laptopul in care da cu manutele de zor (o imita pe mami cand scrie la calculator)
  • rade in hohote, e sociabil si zambeste oricui ii arunca o privire "calduroasa". Doar in cabinetul medicului cand intra, il apuca instantaneu plansul.
  • ii place la plimbare in carucior, sa admire privelistea (pe afara, pe la magazine, in supermarketuri etc...dar locul preferat ramane "natura", mai ales pomii pe care ii admira cu mare drag(frunzele care se misca la adierea vantului))
  • ii place sa se alinte in patul cel mare intre mami si tati (din pacate e valabil doar pentru diminetile de weekend)
  • doarme noaptea bine, desi cateodata il mai apuca trezitul pe la 2-3 noaptea. dar se rezolva repede cu putin laptic sau tetina. cand ii e somnic vrea la mami in brate, unde se alinta de mama focului, se lipeste de mine si-mi da pupici
  • ii place la nebunie sa urmareasca alti copii in "miscare", chiuie de bucurie cand ii vede
  • ii place pe topogan si in balansoar (tinut de mami sau de tati bineinteles)
  • ii place sa se uite cu mami pe carticle colorate in timp ce mami ii explica desenele,ii arata pe carte, ii vb etc..
  • se spala foarte "constiincios pe dintisori (6 deocamdata :d), dovada mai jos
Ma spal pe dintisori, dar parca sunt in cautarea "maselutelor" :)))
 Sunt atat de multe activitati/preferinte/realizari pe care poate le-am omis....cert e ca omuletul meu a facut f multe progrese... e atat de dulcic ca-mi vine sa-l mananc.
O astept pe mami sa se imbrace si sa plecam la "serviciu".intre timp ma joc putin
Dimineata : suntem gata de plecare :d

Pentru a completa aceasta perioada minunta, cateva poze mai jos :
Operatiunea "degustarea" + o privire strengareasca catre mami

Si uite-asa am reusit eu sa dau jos toata perdeaua...ca sa am o priveliste mai frumoasa si sa vad porumbita cu puisorii :d

Ah, ce ma distrez eu :d

Mancam painica la resto (in drum spre Geneva)

Mâcon, in drum spre Geneva...putin cam somnoros

Radeam cu gura pana la urechi

Biscuitel "Nestle", special pentru bebe...Ce bun e !! - il pap singurel :d

Printisorul nostru, inconjurat de jucarii :)
Din pacate sincera sa fiu, nu prea am timp sa profit de el atat cat ar trebui (dupa parerea mea). In timpul saptamanii, petrecem maxim o ora impreuna de dimineata (timp in care Rayane papa, il schimb, il imbrac, ma imbrac si eu si ne pregatim de plecare) si 2 ore seara (il iau de la bona la 18.30, venim acasa, ii dau sa pape, apoi ne jucam max o ora, apoi baitza si ne pregatim de somnic)...Noroc ca in we stam numai cu el..ne umple zilele de lumina si bucurii.

De cand scriu aici, a trecut ceva timp, asa ca s-a facut fix aniversarea celor 10 luni (ce momente minunate au fost :d) ...

LA MULTI ANI, RAYANE !!! Sa fii sanatos, sa ne umpli in continuare viata de bucurii si nu uita, esti mandria lui tati si a lui mami.
Te iubim puiutule mult de tot!

Mami si Tati :)

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire